dijous, 4 de juliol de 2013

Últims dies a les #colònies2013

Marxem d'excursió!

Molt bona nit Cerdanyola!
Ahir Planoles es va despertar amb un gran Sol que ens il·luminava l’interior de totes les habitacions de l’Alberg. Ningú diria que la anterior nit ens havíem endinsat dins d’una historia de veritable por.

Segons el escrit en un enigma que vàrem trobar al poble de Planoles, una nit on la Lluna tingues el 32% de la seva capacitat visible, a les deu de la nit i als antics horts de la mansió; ens transportaríem fins a la propera pista. Així va ser, ens vam dirigir el dia on les característiques lunars fossin les indicades, a les deu de la nit i ens vam poder reviure plegats la nit en la que el propietari va morir. Allà vam veure els seus vells amics, i plegats ens vam capficar dins d’una historia terrorífica, per sort, la nit va acabar bé, i ens va servir per unir-nos més com a grup, saber recolzar-nos en els altres i trobar un nou enigma a descobrir.

A la plaça de Dòrria
Ahir, vam fer una motxileta d’hora, per poder marxar cap a Planoles i gaudir de la piscina municipal! El fred va fer que no fos una estona massa passada per aigua, per aigua, però això no va impedir-nos passar una gran estona plegats. La tarda va estar destinada als tallers, i per la nit, un gran concurs, el nostre Bazh personal!

Avui, dia intens, des de l’inici del dia, em volgut marxar cap a Dòrria, el poble més elevat del Ripollès. El viatge ha estat cansat i amb moltes ganes d’arribar, però la sortida ha valgut la pena, el poble és molt petitó i recollit, i allà em estat buscant un llibre per dur-nos a  cap a la casa! Al sopar, celebrem l’aniversari de l’Izan, amb aquest i el de la Lucia l’altre dia, ja portem dos dies de festa!! =)

Ara ens espera l’últim joc de nit, donat que demà tenim discoteca! Ja està tot preparat, som-hi!

I a tot això, el casal? A nosaltres ja ens arriba la informació de primera mà sobre com va, però segur que teniu moltes coses a dir!

Una molt forta abraçada!
Els monis!

5 comentaris:

1. Jose i Monica (papis Laia i Judit)6 de juliol de 2013 a les 10:33

Ostres, ostres,.... Això si que es una gran aventura. Quina quantitat de sorpreses, misteris i coses per explicar aquesta tarda quan arribeu... Estem desitjant que ens ho expliqueu amb tota mena de detalls... Petons molt grans i fins després...
    Felicitar als monis per aquesta enorme capacitat d'inventiva i entreteniment.

ResponElimina
  2. Aquesta tarde us veiem ja a tots!! Espero que aprofiteu al maxim aquestes ultimes horetes!
    A més cal dir que avui és un dia molt especial!! Una de les nostres monitores fa anys!! Felicitats Silvia!!!

Heu tingut unes colonies plenes d'aniversaris eeee!!!
    Al casal tot ha anat sobre rodes! I mai millor dit! Divendres vam construir el nostre propi cotxe per ajudar a Mario i Luigi que van venir a veure'ns desde el videojoc Mario Kart!!
    A quin món ens enviara el Rosanji la propera setmana! Ja hi serem tots aixi que us esperem per esbrinar-ho!

Fins d'aqui unes horetes!!

Respostes
    1. K tal una experiencia genia fins despres bona tornada felicitats Silvía petons per l Alba de tots,

Elimina
  3. Be, ja de tornada!!!!! Les colònies s'han acabat, però demà comencem amb el casal. A veure quines aventures els hi esperen. No patiu que ahir estaven reventades, però avui la Laia i la Judit ja han recarregat piles i estan a punt per seguir donant guerra.
    Moltes gràcies per haver compartit aquests dies amb les nostres peques!!!!

ResponElimina
  4. Aquestes colònies van ser molt intenses.